marți, 11 noiembrie 2008

Cant pentru tine.

a cîntá (-t, át), vb. – 1. A emite cu vocea un şir de sunete muzicale.
Nicidecum!

a cîntá (-t, át), vb. –2. A se exprima poetic, a descrie, a povesti ceva în versuri.
Nici!

a cîntá (-t, át), vb. –3. A interpreta o melodie la un instrument muzical.
In niciun caz!


Eu cant! Eu stiu ce inseamna sa canti cu adevarat! Eu si numai Eu cant in modul acela unic, induiosator, perfect, catre care voi, restul, decat tindeti. Eu am adunat cele mai line, mai calde si mai sensibile instrumente muzicale. Orchestra mea este simpla si complexa, cu intrumente calde, ce iti transmit cei mai reci fiori, te face sa zambesti printre lacrimi, sa strangi in brate ceva ce nu cu mult timp in urma te-a ranit, sa saruti aceleasi buze care ti-au spus, candva, vorbe care te-au durut, te face sa ierti, sa zambesti, sa iubesti.
Mii de sunete line, soptite incet la urechea ei, dar care rasuna pana la capatul universului, bataile infundate ale inimii la auzul acelui simplu "Te iubesc!", vibratiile trupului cand imi prinde mana cu mana ei, fosnetul frunzelor celui mai dragut trandafir, rosu, pe care il daruiesc cu toata dragostea, sunetul trist al buzelor mele dezlipindu-se de ale ei, scartaitul zapezii, iarna, sub picioarele noastre, pe strazile impodobite ale Bucurestiului. Toate sunt sunete unice, ale unor instrumente unice care impreuna se reunesc in cea mai frumoasa melodie. Pentru ca eu cant. Cant pentru tine!

Niciun comentariu: