joi, 31 ianuarie 2008

din ciclul "oameni anonimi"

buna! eu sunt claudiu si sunt om! un om ca toti ceilalti. un om egal in drepturi si indatorari cu toti ceilati din jur. un om care se supune 100% mentalitatii impuse de stat...cum ca trebuie sa fim "politicaly correct". barbatii si femeile trebuie sa fie "politicaly correct". asta inseamna ca toti suntem egali si ca toti avem aceleasi sanse de afirmare in absolut toate domeniile existente. cu alte cuvinte "un mare rahat"...a spune ca toti suntem egali e ca si cum ai spune unui eschimos sa se pregatesca pentru incalzirea globala. o tampenie! cum sa afirm ca sunt egal cu altii cand eu nici nu ma cunosc in totalitate pe mine insumi? ce imi propun eu sa obtin de la viata asta? ce anume pot sa realiza din acel "ce imi propun"? cine imi aprecieaza realizarile? cine sunt acei putini care sunt alaturi de mine? de fapt...cine sunt eu? sunt claudiu. am 20 de ani. plus inca ceva luni. sunt nascut pe 10.09. am luat premiul intai din clasa intai pana intr'a opta. am terminat colegiul national de informatica "tudor vianu". sunt student. student la poli. la electronica. sunt un student mediu. sunt indragostit. sunt obosit. sunt fericit. sunt membru al unei trupe. sunt rau. am destui prieteni. am mai multe prietene. o singura iubita. am un viitor incert. am o familie care ma iubeste si pe care o iubesc. am timp liber pe care il ocup scriind versuri sau iesind cu prietenii. am o multime de probleme. am o inima mare. am un fund mare. am un nas mare. am un creier si mai mare. am doua palme echipate cu cate 5 degete de caciula ce ma ajuta sa imi pun pe "foaie" toate gandurile. dar mai presus de toate am...cam exagerat. asa si?totusi...cine sunt eu? stiu raspunsul la intrebare l'am gasit in timp ce scriam blogul asta. "schimba acel <cine> cu <ce>!...". ok! pana la urma CE sunt eu? sunt om! un om ca toti ceilalti. un om egal in drepturi si indatorari cu toti ceilati din jur. un om care....

Niciun comentariu: