joi, 7 februarie 2008

cunoste'ma mai bine, iubeste'ma mai mult!

my lil kid: stii ce-mi place?
my lil kid: ca azi am aflat mai multe despre tine
my lil kid: am aflat ca te pricepi sa faci de papa
my lil kid: ca iti plac maslinele
my lil kid: si ca-ti place sunca de pui
my lil kid: ca nu mamanci multa paine
my lil kid: ca preferi vinul cu sifon decat simplu....sau asta depinde
my lil kid: ca esti un bun electronist
my lil kid: am aflat ca-ti place sa stam in pat .....sub patura
my lil kid: ca te gadili...unde nu stiam ca te gadili asa de rau
my lil kid: hmmm......si a fost prima data cd nu ai avut ciorapi
my lil kid: dupa mult timp
my lil kid: am aflat ca esti si bun la scoala
my lil kid: si destept
my lil kid: si am aflat ca pe masura ce te cunosc mai mult
my lil kid: cu atat te iubesc mai mult

Niciun comentariu: