duminică, 27 ianuarie 2008

Doamne ce....!


Duminica. 27.01.2008. ora 23 41. Lume casca bine urechile ca o spun! M-am indragostit! Nu credeam ca se va intampla vreodata, dar uite ca sunt chestii care te mai iau si prin surprindere. Si inca cum...acum aproape 3 luni am cunoscut o fata...Doamne ce fata! O fata care, citandu-ma pe mine, "demasca ingerii pe pamant". O fata care a reusit sa faca in 3 luni de zile ce nu a reusit mama natura sa faca in 20 de ani(si cand spun "mama natura" nu ma refer la roxana ionescu). A transformat un tanar rebel, in cautare de experiente noi(sa spun asa)...un fustangiu cu alte cuvinte(despre asta vom vorbi cu alta ocazie) in cel mai cuminte si mai fidel om din lume. O fata care, citand-o pe ea, "creaza in jurul meu un scut virtual care ma detaseaza de tot, de toti si de toate" in afara de noi. O fata care ma ajuta sa ma cunosc mai bine pe mine insumi. Care imi dovedeste ca pot face lucruri pe care nu mi le puteam asocia. O fata despre care as putea spune ca e o fata ca toate cele. Ma rog, asta cu o conditie. Si anume: sa trasez o curba de-a lungul imaginii ei dupa care sa o dau pe ea(iubita) la o parte. Daca ma uit la curba asta...da!E o fata ca toate cele...O fata care m-a facut sa realizez ca e mai placut sa daruiesti decat sa primesti. O fata extraordinara. O fata cu puteri supranaturale ce imi poate dicta ritmul batailor inimii. O poate face sa bata foatre repede doar privindu-ma in ochi sau soptindu-mi cuvinte magice. O incantatie presupun. "Te iubesc". Cuvinte cu ajutorul carora imi controleaza inima. La fel de usor poate face si invers. Sa se opreasca din batutul asta rapid, prin urcatul in autobuz la sfarsitul intalnirilor noastre, prin intratul in bloc dupa o zi petrecuta impreuna sau prin apasarea butonului rosu al telefonului. Da lume! In caz ca nu te-ai prins inca, iti spun inca o data: m-am indragostit! De o fata...Doamne ce fata!

3 comentarii:

adelacotimani spunea...

doamne ce frumos ai scris ...:)

Unknown spunea...

are dreptate,da!

Ana spunea...

dreptate ai..frumos scris , zis e...da si si si poza e ..e