vineri, 29 august 2008

De ce?

- De ce? De ce ai facut asta? De ce? De ce? De ce?
Isi sterse din nou lacrimile si continua pe acelasi ton:
- De ce nu mai e ca atunci? De ce te aveam? De ce erai numai al meu, iar eu ma simteam atat de sigura, de protejata? De ce acum ma simt ca cel mai singur om de pe lume? De ce?
El tacea.
- Tii minte ziua aia, pe lac? Mi'ai zis ca nu vei face niciodata asta! Ca vom fi mereu impreuna, mereu fericiti. Mi'ai spus ca nu ma vei face niciodata sa plang! Uite ce ai facut! De ce?
El o privea si...tacea.
- De acum nimic nu va mai fi la fel...nimic! Mi'ai luat tot ce aveam mai bun! Pe tine! De ce?
El nu a mai rezistat si a strigat cat a putut de tare:
- Nu e numai vina mea! Crezi ca eu nu mi'as fi dorit sa raman al tau, iar tu sa ramai a mea? Crezi ca eu nu plang in fiecare zi? Crezi ca a fost alegerea mea?
- Te urasc! Te urasc! Te urasc! De ce??...
- Te iubesc!...
- ...nu pot trai fara tine...
- Mori atunci!
- ...de ce?...
- Mori!
- ...de ce?...
Apoi, simultan:
(el:) - Pentru ca eu nu o mai pot face!
(ea:) - De ce m'ai parasit iubitule?...
Vocea ei rasuna in camera goala, in care statea, strangand o poza cu ei la pieptul deja ud de lacrimi...

Niciun comentariu: